top of page

תמיד רצית לדעת איך להתאפר? בואי לסדנת איפור

להנות ממראה זוהר ונהדר, בכל יום ולכל אירוע!

כמאפרת מקצועית ובזכות אהבתי הרבה לתחום האיפור, אני יודעת עד כמה נגיעת צבע קלה בפנים יכולה לשנות כל כך הרבה. איפור איכותי משדרג את המראה החיצוני, מדליק מחדש את הניצוץ בעיניים וגורם למצב הרוח כולו להשתפר. באמצעות שיעורי איפור פרטיים בהדרכתי, תוכלו ללמוד איך להתאפר ,מהו האיפור הטוב ביותר עבורכן וכיצד ניתן להתאימו אל תווי פניכן. על ידי כך תוכלו ליהנות ממראה זוהר ונפלא כל הזמן, ולהפוך כל יום לחגיגה של צבעים וסגנונות המתאימים לכן ביותר.

:קצת על עצמי את הכשרתי קיבלתי בסטודיו של עדה לזורגן, בו אני מלמדת כיום את רזי האיפור המקצועי. במהלך שנות פעילותי בתחום, איפרתי כלות רבות ולקחתי חלק בהפקות אופנה רבות וכמו כן, איפרתי בתוכניות טלוויזיה רבות, כמו "כוכב נולד", "מאסטר שף" ,"נולד לרקוד", "פרויקט מסלול". קורס איפור אישי המתאים לכל אחת סדנת איפור יכולה לשפר את המראה של כל אישה - כלות שגילו כי איפור כלה משנה לטובה את פניהן וקבלו מחמאות רבות על האיפור בחתונתן, נשים שביצעו ניתוחים פלסטיים ומבקשות ללמוד כיצד להתאים את האיפור למראה החדש או נשים שתמיד חלמו ללמוד להתאפר בצורה טובה יותר. שיעורי האיפור שאני מעניקה אינם קורס איפור שלם וממושך, אלא הנם קצרים, תמציתיים, המועברים אחת על אחת, בהתאם לסגנונכן ואל רצונותיכן. שפע צבעים וסגנונות באמצעות קורס איפור אישי תרכשו מגוון רחב-היקף של כלים ויכולות: • למידת סוגי איפור שונים כמו איפור יום וערב, איך להתאפר נכון, שיטות לאיפור עמיד, איפור מקצועי מהיר, איפור עיניים מודגש לערב ועוד. • התאמת הסגנונות, הצבעים והגוונים ההולמים אתכן ביותר. • התאמת תכשירי איפור לסוג העור, בהתאם לגוון ולמרקם. • הקניית דרכי איפור מקצועי ומהיר, הדורשות דקות אחדות בלבד בכל בוקר.

•כיצד לרכוש מוצרי איפור ושימוש יעיל בתיק האיפור האישי שלכן.

כיצד מתחילים? את שיעורי האיפור נתחיל בשיחת היכרות, בה נבחן באיזה איפור אתן נעזרות כעת ומה תרצו לשפר בו. לאחר מכן, נלמד להתאים את האיפור אליכן על ידי שיטות איפור שונות, נתרגל שיטות אלו ואף נכין סקיצות של החומר הנלמד. זאת בכדי שתוכלו לבצע זאת מאוחר יותר, באופן עצמאי.

באמצעות שיעורי האיפור הפרטיים שאני מעניקה, תוכלו ליהנות ממראה זוהר, בכל יום ובכל מועד, בין אם מדובר ביום עבודה ובין אם מדובר באירוע חגיגי. גם אתן תוכלו ליצור לעצמכן מראה של איפור מקצועי ומתוחכם, עליו תמיד חלמתן. אני מזמינה אתכן להיכנס לאתר שלי ולראות תמונות איפור בסגנונות שונים .

לקביעת פגישת ייעוץ ובכל שאלה בטל' 052-3482944 תקבלי מענה מהיר, אישי וחם. דנה קוסמן.

DK_web_logo.jpg
bottom of page